2012. május 20., vasárnap

16.

Photobucket

Miután DaeHyunnal végeztünk, elgondolkodtam azon, hogy....te Úr Isten, mekkora egy állatok vagyunk! Képesek voltuk egy fa törzsében, az erdő közepén szeretkezni. Hát...a romantikus szó messze nem a legjobb kifejezés arra, hogy leírjam a helyzetet, inkább vad volt és szenvedélyes. Mint maga DaeHyun.
- Huh. - mosolyodott el, mikor kézen fogva kiléptünk az erdőből.
- Te egy állat vagy, ugye tudod...? - nevettem, mire egy apró félmosolyt villantott.
- Na végre... - tűnt fel hirtelen a semmiből Shin Hye. - Sung Ji... beszélnünk kell, nagy őrültséget tettem. - pillantott DaeHyunra.
- Léptem. - engedte el a kezem és elsétált.
- Mondd! - mondtam Shin Hye-nek.
- Én...én...épp az imént feküdtem le Kwang-gal! - vallotta be vörös fejjel. - Tudom. Ne ítélkezz! Miután felfogtam, azonnal leléptem és ideszaladtam.
- Hogyan ítélkezhetnék, mikor én ugyanígy tettem Daehyunnal...de...
- Mi? Ti is? Mikor, hol? - faggatózott.
- Ez most nem lényeg...az viszont lényeges, hogy...mi történt veletek?
- Nem tudom. - hajtotta le a fejét. - Egyszerűen csak úgy megtörtént...de...az a baj, hogy...én nem vagyok szerelmes. Nem úgy, mint ti.
- Őszintén...DaeHyun olyan kiszámíthatatlan, sosem lehet tudni, hogy éppen mit gondol, vagy mit érez. Kwang azért sokkal egyszerűbb lélek.
- Igaz. - helyeselt Shin Hye.

- Sung Ji!!!!!!!! - lihegett Kwang. - Sung Ji....baj van!
- Micsoda? - kerekedtek el a szemeim.
- DaeHyun... verekszik....
- Mi van? - kérdezi vissza Shin Hye is. Úgy látszik, hogy rögtön el is felejtette, hogy ezzel a sráccal feküdt le, egy fél órával ezelőtt.
- Joe...valamiért neki indult ...azt mondta, hogy látott titeket...köhöm...
- Oké. Hallgass! - intettem le gyorsan. - Menjünk!

Mikor leértünk, az tárult elém, hogy Joe és DaeHyun szája is vérzik, és a szemük feldagadt. A tény, hogy miattam történik ez, felfoghatatlan volt számomra. ÉN nem érek ennyit, hogy szétüssék egymást miattam.
- Elég ! - állok közéjük. - Mit műveltek?
- Ez csak kihasznál téged! - ordítja Joe. - Nem szeret, csak arra vagy jó neki, hogy elüsse az idejét addig, amíg el nem megy!
- Miről beszélsz? - kérdeztem vissza.
- Ne hidd el azt, amit mond ez a hülye! - fogja meg DaeHyun a kezem.
- Mégis miről beszéltek? - kiabáltam.
- Gondoltam, hogy nem mondtad el neki. - intézte szavait Daehyunnak. - Ha tudná, már rég nem lenne veled.
- Mi a jó isten van???? - szólok közbe, de ezek ketten válaszra sem méltatnak.
- Fogd be, neked ehhez semmi közöd! Irigykedsz? Ennyire? - kérdezte cinikusan Daehyun.
- Nem. Ha Sung Ji velem lenne, rohadtul nem érdekelne, hogy mit csinálsz. De az, hogy becsapod és kihasználod azt a lányt, akit szeretek ...hát bocsáss meg, hogy nem nézem el szó nélkül!
- Mi van már srácok? - faggatózott Shin Hye is.
- Álljatok már le!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - löktem el Joe-t és Daehyun-t egymástól, majd Joe felé fordultam. - Joe...kérlek...hagyjad ezt...Tényleg....nagyon sajnálom, én szeretlek, de...
- Majd ha megtudod az igazságot, gyere hozzám. Tudod, hogy rám mindig számíthatsz, bár...a lábtörlőd nem leszek. - azzal fogta magát és elment.
A körülöttünk lévő emberek is elvonultak, a végén csak Kwang, Shin Hye, én és DaeHyun maradtunk.
- Shin Hye.... beszélhetünk? - kérdezte halkan Kwang. Shin Hye félénken, de elindult a sátrak felé Kwanggal. Csak Daehyun és én maradtunk ott. Hirtelen azt se tudtam, hogy mit mondjak. Az már biztos, hogy valamit titkol előlem, és az a baj, hogy amit Joe mondott, nagyon is valószínűnek tűnt.
- Igaz az, amit Joe mondott? - kérdeztem félve, de Daehyun nem válaszolt, csak letakarította magát. - Az Isten szerelmére, tudnál egyszer válaszolni a kérdésemre? - fakadtam ki. Daehyun szemei elkerekedtek, nyílván meglepődött, még sosem láthatott ilyennek. - Elegem van abból, hogy nem értem a viselkedésedet! Miért nem tudsz válaszolni a kérdésemre, normálisan, ahogy a többi ember???
- Muszáj neked is ordítani. A fejem megfájdul tőletek... - húzta el a száját.
- Te....ezt most mondd, hogy nem mondtad komolyan. - szűrtem a fogaim közt. - Ember vagy te? Mi a fészkes franc van veled? - teljesen magamon kívül voltam, egyszerűen képtelen voltam kiismerni.
- Erre nem tudok mit mondani. Én ilyen vagyok. - vont vállat. - Ha nem bírsz elviselni, akkor miért feküdtél le velem egy órával ezelőtt? - még mielőtt reagálhatott volna, akkora taslit kevertem le neki, hogy ott is maradt a nyoma szép arcán.
- Ya! - ragadott meg, majd nekitolt egy fának. Ingerült arckifejezése viszont nem tudott elriasztani. Ideges voltam rá, legszívesebben addig ütöttem volna, míg bocsánatot nem kér. - Mi ütött beléd? - vicsorgott.
- Eressz el! - parancsoltam neki. - Ha nem engedsz el három másodpercen belül, esküszöm, hogy soha többet nem fogok rád nézni. - fenyegetőztem.
- Oh...azt hiszed ki fogod bírni...? - vált cinikussá. - Kétlem...
- Mi van veled? - suttogtam. - Beteg vagy?
- Tőled.... megbetegszem... - engedett el.
- Ezt most....komolyan gondolod? - teltek meg szemeim könnyel. Nem hittem el, hogy tényleg ezt mondja.
- Nem úgy hangzik?
- Nem értelek...az előbb még alig bírtál magaddal, képes voltál egy fa törzsén szexelni, most meg...olyanokat mondasz, hogy.... összetöröd a szívem.
- Lesz ki összeszedje a darabokat. - mutatott Joe-ék felé.
Erre nem tudtam mit reagálni, csak próbáltam benn tartani a könnyeimet. Szóval így állunk...
- Szóval tényleg csak kihasználtál... - bólogattam. - Már értem. - azzal fogtam magam és ott hagytam. Ő viszont utánam rohant és keményen megcsókolt, de én ellöktem magamtól.
- Soha többet ne merj hozzám érni. - sírtam.
- Sajnálom. - hebegte.
- Azt hiszed, hogy ennyivel elintézted? - háborodtam fel.
- Bocsánatot kérek, még egyszer, holnap is. Vagy bármikor, bármennyiszer, de....kérlek...ne menj most Joe-hoz! Kérlek! - könyörgött.

1 megjegyzés:

  1. mi?? hova megy ez a *k**ajóképűidol? miről nem tudok? xD de egy fatörzsön? xD Atya..xD
    szadista vagyok.. bűnhődjön az, akinek bűnhődnie kell xD szegény Sung Ji, igazán sajnálom. kíváncsi vagyok, mit fog mondani/csinálni xD auu légyszi siess a következővel :D (ha jól számolok, nem kell sokat várnom rá *örül örül* :DD annyira imdáádom♥♥ update soon!^^

    VálaszTörlés